Menu

Winbet Contact

Winbet România este operat de compania Global Interactive Solution Limited (2022 toate drepturile rezervate) cu sediul în Malta și care deține licența nr. L1183150W000826 (decizia ONJN nr. 381 emisă pe 27 februarie 2018). La acest operator de jocuri de noroc vei primi jocuri de sloturi, pariuri sportive, esports și pariuri virtuale.

Pentru a lua legătura cu serviciul de asistență client Winbet ai la dispoziție câteva modalități clasice – live chat, apel telefonic și email. În cele ce urmează îți vom oferi răspunsuri la întrebările cele mai frecvente despre metodele de contact Winbet.ro și multe alte informații utile.

winbet red

50 Rotiri Gratuite

Joacă acumJoacă acum

Metode de contact Winbet.ro

Operatorul Winbet le oferă membrilor platformei acces la cele mai cunoscute metode de contact pentru a afla informațiile care te interesează despre depunere, retrageri, verificare cont și alte întrebări.

Live Chat Winbet

Serviciul de live chat este oferit de operator Winbet în timpul zilei (după ora 9:00), având cel mai scurt timp de răspuns. Trebuie să apeși butonul de live chat sau butonul “Discută cu un reprezentant” (atât timp cât se afla în timpul programului de lucru). Vei furniza câteva detalii precum numele de utilizator, adresa de email și categoria de întrebări la care dorești răspunsuri.

Winbet telefon

Clienții care vor să discute telefonic cu reprezentanții acestui casino au la dispoziție numărul de telefon 0316 308 777. Nu este precizat un program de lucru, dar opțiunea apel telefonic nu este disponibilă pe timpul nopții.

Email Winbet

Singura variantă de contact Winbet care este la dispoziția jucătorilor 24/7 este formularul de email. Adresa de email la care se expediază solicitarea din partea unui jucător este [email protected] însă timpul de răspuns este mai îndelungat decât în cazul celorlalte modalități de contact (în jur de 24 de ore).

Cum accesezi serviciul de relații clienți de la Winbet?

Pentru a lua legătura cu departamentul de asistență clienți Winbet România poți apăsa butonul “Contactează-ne” situat în stânga jos pe pagina principală sau butonul “Ajutor și Întrebări”, amplasat în partea dreapta sus a paginii de start.

Secțiunea FAQ – Întrebări Frecvente

Acest site de casino dispune și de o secțiune cu întrebări și răspunsuri, care sunt clasificate pe mai multe categorii: Înregistrare, Profil, Depuneri, Retrageri, Jocuri de Cazino și Sport. Fiecare categorie în parte dispune de câteva întrebări cu caracter general, care acoperă cele mai importante probleme cu care se poate confrunta jucătorul.

Păreri despre serviciul de asistență Winbet

În general, părerile jucătorilor despre discuțiile cu reprezentații Winbet sunt pozitive, în sensul că aceștia au răspuns prompt, în cel mai scurt timp la întrebările și solicitările lor, indiferent că a fost vorba despre promoții cu rotiri gratuite, înregistrare, procesul de verificare KYC (care durează între 24 și 72 de ore) și altele.

Oricare dintre aceste metode de contact principale ar folosi un jucător, reprezentații cazinoului sunt la fel de prompți ca timp de reacție, fiind profesioniști și dornici să ajute. Prin urmare, la nivel de concluzii, Winbet se numără printre acele case de pariuri și cazinouri online care dispun de un serviciu de relații clienți orientat către jucători, fiind util în procesul de informare a acestora.

Publicat pe data de 19-08-2022 de Constantin Homeghi

Despre autor

Constantin Homeghi

Absolvent al Facultății de Științe Juridice (Drept), cu o experiență de peste 9 ani în iGaming și cu peste 5 ani în domeniul evaluării platformelor de casino și pariuri sportive din România și la nivel internațional mă ghidez în tot ceea ce fac după motto-ul "Să faci ceea ce îți place este libertate! Să îți placă ceea ce faci este fericire!

Vizualizează mai multe postări de la Constantin Homeghi
×