Ia 200 de rotiri gratuite prin înregistrare
Joacă acum

18+ | Joc responsabil

Winmasters contact: opțiunile de suport pentru clienți în 2025

Actualizat în data de 23/10/2025 12:55 pm

Vrei să-ți faci cont la Winmasters și dorești să afli cum este serviciul de asistență clienți? Dorești să afli ce opțiuni de contact sunt disponibile și cum poți lua legătură cu cei de la asistență? Prezentul ghid îți oferă toate informatiille desprecum să contactați serviciul de suport pentru clienți de la Winmasters, care sunt canalele de contact când ai nevoie de ajutor și multe altele.

winmasters casino

1200 Rotiri Gratuite cu codul GOLD200/400/600

18+ | Joc responsabil

Cine este Winmasters?

Winmasters este un operator iGaming deținut de compania Level Up Interactive Limited, care este înregistrată în Malta. Brandul este activ în România din data de 01.07.2016, când a intrat în vigoare decizia nr. 1278 adoptată în 29.06.2016 de către ONJN. Licența nr. L1160650W000194 este valabilă până în data de 30.06.2026.

Serviciul de asistență clienți Winmasters România

Găsești metodele de contact ale serviciului de suport de la Winmasters accesând secțiunea “Asistență Clienți”. Mai jos îți prezentăm toate canalele de contact unde vei găsi ajutor pe această platformă online de jocuri de noroc.

E-mail

Prima opțiune de contact pe site-ul winmasters.ro este emailul. Folosește adresa support winmaster.ro pentru a adresa întrebări legate de soluționarea diverselor probleme de depunere, retragere, înscriere, etc. Opțiunea de email este disponibilă pe desktop și mobil, la orice oră, fiind funcțională 24/7.

Telefon

A doua metodă de contact este reprezentată de asistența telefonică. Winmasters a alocat un număr de telefon (0316 300 393), care are un tarif standard. La numărul de telefon se oferă suport în limba română.

Care este programul de lucru al serviciului de asistență telefonică Winmasters?

Acest operator oferă asistență pe întreg parcursul săptămânii, de luni până duminică între orele 10:00 și 22:30.

Live chat

Cea de-a treia metodă de contact afișată pe acest site web este reprezentată de live chat. Chat-ul live de la Winmasters este disponbil în două variante: prin intermediul unui operat uman sau prin intermediul unui asistent virtual, bazat pe Inteligența Artificială.

Funcționează canalul de chat live de luni până duminică între 10 00 – 22 30 sau între orele 09 00 – 23 30?

Vei primi suport din partea personalului uman pe întreg parcursul săptămânii, de luni până duminică între orele 10:00 și 22:30, nu 09:00 – 23:30. Dacă optezi pentru asistență AI atunci programul de lucru este 24/7.

În ce limbă se oferă suport pentru clienții Winmasters casino și pariuri sportive pe live chat?

Limba de asistență pe chat-ul live este româna, dar, se oferă, la nevoie, suport și în limba engleză.

Poți primi asistență și în aplicația mobilă Winmasters?

Răspunsurile la întrebările adresate de jucători serviciului de suport clienți se obțin și în aplicațiile mobile pentru Android și iOS ale operatorului Winmasters. Jucătorii vor descărca și instala aplicația corespunzătoare sistemului de operare mobil și vor accesa secțiunea “Asistență Clienți” după crearea contului.

Cum poți lua legătura cu serviciul winmasters.ro?

Atunci când contactați serviciul de suport pentru clienți Winmasters vei avea de parcurs următorii 5 pași:

  1. Accesează platforma iGaming și apasă butonul “Conectează-te”

Găsești butonul sus, în colțul din dreapta, pe pagina de start.

  1. Introdu datele de autentificare în cont

Scrie adresa de e-mail sau numele de utilizator și parola, apoi click pe butonul “Conectează-te”

  1. Accesează secțiunea “Asistență Clienți”

Găsești secțiunea în partea stângă a meniului.

  1. Alege o metodă de contact dintre cele afișate pe ecran

Sunt trei metode de a lua legătura cu Winmasters: email, asistență telefonică și live chat.

  1. Folosește metoda de asistență aleasă

Apasă butonul “Contact prin e-mail” pentru a scrie un mesaj sau formează numărul de telefon afișat ori apasă butonul “Deschidere Chat” pentru a intra în contact cu un operator uman sau cu un asistent virtual.

Există o secțiune de Întrebări Freecvente la Winmasters?

Nu am găsit o secțiune de tip FAQ pe acest site, ceea ce înseamnă că serviciul de asistență este singura modalitate de a-ți rezolva problemele din casino și de la pariuri sportive.

Care sunt situațiile în care apelezi la serviciul Winmasters contact?

Contactați serviciul de support winmasters.ro ori de câte ori sunt probleme legate de o varietate de situații, printre care se numără și următoarele:

  •         Probleme legate de plăți – dacă sunt motive legate de procesarea cu întârziere a solicitărilor de depunere sau retragere cu diferitele opțiuni de plată în Ron precum Skrill, Neteller, Visa, Mastercard sau altele, poți contacta serviciul de asistență;
  •         Probleme legate de accesarea contului din alte țări – dacă ești într-o locație din străinătate și ai accesul restricționat la cont sau îți este interzisă conectarea, contacteaza serviciul de asistență pentru clienți;
  •         Verificarea contului – dacă a făcut o greșeală în introducerea datelor de pe documente la validarea contului, existând riscul de a încălca reguile de politică de reglementare, poți contacta asistenta virtuală sau un operator uman.

Ori de către ori considerați necesară lămurirea unei probleme (de exemplu, pentru a lămuri situația unui bonus), cea mai buna soluție este să contactați serviciul de asistență pentru clienți Winmasters. Vă rugăm să nu solicitați ajutorul decât în cazul unor probleme reale, nu pentru conversație.

Părerea Casino7 despre metodele de contact casino Winmasters România

Pe parcursul evaluării platformei de casino și de pariuri sportive Wimasters, echipa noastră de experți a interacționat cu serviciul de asistență clienți prin intermediul tuturor metodelor de contact. Am avut permisiunea de a testa serviciul atât ca vizitatori, fără cont, cât și ca membri, din contul creat.

Am beneficiat de același tratament, având parte de răspunsuri argumentete și de empatie pentru rezolvarea problemelor noastre din partea operatorilor umani. Asistența virtuală se rezumă doar la chestiuni cu caracter general, de aceea recomandam interacțiunea cu un operator uman. Timpul de răspuns a fost de până la 30 de secunde pe live chat și de până la 1-2 minute la numărul de telefon.

Pe e-mail ni s-a răspuns mai greu, după câteva ore. Per total, interacțiunea noastră cu serviciul de asistență pentru clienți Winmasters a fost una foarte bună (am adresat întrebarea, ni s-a răspuns rapid). Înregistrează-te și testează personal modul de interacțiune cu echipa de suport Winmasters România!

 

Absolvent al Facultății de Științe Juridice (Drept), cu o experiență de peste 9 ani în iGaming și cu peste 5 ani în domeniul evaluării platformelor de casino și pariuri sportive din România și la nivel internațional mă ghidez în tot ceea ce fac după motto-ul "Să faci ceea ce îți place este libertate! Să îți placă ceea ce faci este fericire!